Tuesday 12 October 2010

.Syukur,.Hari Pertama Exam Berjalan Lancar=).

Salam dan selamat petang semua.. Alhamdulillah exam hari ni selesai dan tamat dengan jayanya :) Aku bersyukur aku boleh jawab. Alhamdulillah..semua berkat restu mak ayah tercinta. Mlam tadi sebelum exam mintak restu dulu. Hee;) Masuk dewan tadi pun tenang walaupun hari pertama memang nerves. Itu memang tak dapat dinafikan. Soalan semua majoriti aku puas hati walau pun tak tau la resultnya cemana nanti kan..lalalala~
Hari ni 12 Oktober 2010, aku rasa debaran nak habiskan exam tu makin cepat. Tapi baru hari mula. Walau cemana pun aku agak stress malam tadi bila, ada si teett nih kita nak exam dia dok skype video call, pasang lagu kuat-kuat. Psstt bukan nak mengata tapi nak luah.(Bf aku mesti tak suka aku gosipp ke mengata orang) dia paling anti.Fullstop. Tapi ketidakpuasan hati ni aku mesti nak cerita dalam blog kesayangan aku nih. Masa jam dekat pukul 1 pagi. Tapi Si teett tak faham-faham lagi aku nak tido. Bukan dia tak tau yang aku esok final exam. Kena rest awal untuk minda yang sihat lagi berkhasiat, ecece. Tapi dok pot pet pot pet dengan siapa ntah. Malaih ambik pot.

Kadang-kadang dok pasang lagu kuat-kuat sambil nyanyi, Mana tak sakit hati. Jadi, aku ambik keputusan tegur dia, si teett ni tadi. Tapi bertambah la sakit hati naik bengkek bila dia buat tak tau. Naknak dia pulak muda dari aku. Walaweh, nak tunjuk kepala ke weh! itu dah memang biadap!. Sampai kita cakap ngan dia pun tak beralih. Nafas aku pun dah naik turun. Apa lagi, semburr la. Dia buat dekk tapi dia slowkan jugak volume. Legaa sikit.

Aku geram naik katil buat-buat tido. Ni masalahnya, bila kita exam, orang lain tak. Depa ingat kita ni hapa la kan. Aku yang nak exam hari ni, sabar ajelah. Tak tegur, cam hampeh je biadap kan. Sekarang si teett dah balik umah. Maklumlah exam dia lambat lagi. Tapi dah lambat tu, jangan la kacau orang nak studi. Terganggu okieh!! 

Tutup pasal tu, arini aku lebih bersemangat. Jawab dengan tenang. Sekalung kasih buat si dear yang bagi kata-kata semangat tadi. Exam aku, seterusnya hari Jumaat ni, 15hb.. Jadi masih ada gap 2 hari untuk studi marketing pulakk:) Harap semuanya berjalan lancar. Sesegar embun pagi cuaca pagi tadi. Rasa mood pun dah makin ok. Kalau fikirkan sangat leh sakit ! 

snap snap pic:)
Masa nih kawan aku snap masa habes paper pagi tadi. So shy..gambar semua tak ready:P tapi smart sangat henf0n kawan aku yang warna sopra kiut . Nanti aku snap gambar pic henpon dia..bertuah badan pakwe tersayang hadiahkan gadget mahal. Serius aku cemburu p0sitif..hehe.
Syukur segalanya berjalan dengan lancar :) Aku amt mengharapkan yang terbaik untuk exam kali neh. Maafkan aku ada entri berbaur emo tadi. Tapi itulah aku..keTIDAKPUASan hati la katakan. Tapi lepas luah semuanya akan ok. malam nanti nak buat nota pulakk. Jangan berlengah. Ok, nak pegi masak diner dulu. Psstt..yang simple-simple je..ngee :D malam ni nak strubggle studi untuk next paper. aJa aJa Fighting!!
 
Notacinta--> Si dear b0leh tak masakkan nasi goreng yang awak makan tadi?..macam sedapp je :) Hari ni suka duka, tapi yang penting dapat jawab. Paper marketing..here i come this friday !!
Selamat berbl0gging daan berblogwalking semua (: mood aku makin ceria sebab lepas luahkan segalanya. Pada yang sudi, doakan kejayaan saya dalam final exam sem nih. Teringat arwaah kak  TTT :'( sem lepas banyak arwah bagi perangsang dan kata-kata semangat. Moga rohnya tenang disana..amin* InsyaALLAH.. See u! Have anice day ^____^ v
----;----'--{@
~Dawia Honeyputri~

3 comments:

  1. leganya bile dah abis exam yea..

    merdekaa!!!! hihihi

    ReplyDelete
  2. dh abes pekse ble kawin lerr

    ReplyDelete
  3. gd lux syg..do ur best k! :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi