Monday 18 October 2010

. Tahniah Pakngah Dan Makngah Selamat BerIjab Kabul Hari Ni=).

Salam tengah malam blogger sekalian. Hai hai Isnin Bai bai Ahad. Aku baru selesai studi. Penatt otak tapi masih belum mengantuk. Sebab tu on lappy dan log in fesbuk dan blog. Kalau on9 je dua-dua laman maya nih aku bukak. Baru adil dan saksama namanya kan ;) Sebenarnya aku nak hapdate pasal majlis akad nikah pakngah aku :D selamat dah sah jadi suami isteri tengah hari tadi. Alhamdulillah ..SEbenarnya hari ni yang aku maksudkan tengahari tadi dn bukan hari yang baru masuk tu ye. Harap maklum :p
Aku tumpang heppi walaupun aku tak dapat hadirkan diri..hoho. Ayat macam aku orang penting je. Datang ke dak tak dak sapa kesah. Bukan aku nak kawin. Yang dah menikah tetap dah selesai dengan jayanya. Syukur :) Akhirnya sebuah lagi masjd terbina.. tumpang heppi pakngah! Walau pakngah tak dengaq Wia nak cakap "Tahniah, dan Selamat Pengantin Baru;)"..
 nie gambar masa time bertunang*
Tak banyak nak cakap sebab masih xdak pengalaman pi tengok orang menikah lagi. Tapi kalau majlis bertunang. Ya, sudah..tapi baru 2 kali.kuang3x.. hikhik. Tak tau nak cakap cemana, cuma dah dekat nak akhir-akhir tahun nih ramai yang menikah, bertunang, bersanding dan kenduri kawin. Lamanya tak makan nasi minyak orang kawin. Ngidam-ngidam.. tapi dah tak lama. Pakngah aku akan buat majlis resepsi perkahwinan dia 21hb NOv nanti.. harap-harap aku sempat. Sebab cuti sem aku pun tak lama sangat. Ciputt je. Kedekut cuti laa..sigh* 
gambar lama*
Okieh mata dah makin ngantok dan berat aku tongkatkan dengan kaca mata aku nia..haha. Rasa aku dok godek-godek gambar lama tak jumpa gambar berdua pakngah && makngah aku sekarang.. Biasa la berterabur.. folder banyak sangat !! padahal stengahnya dah dibuang..hehe:D kesalahan sendiri..kuikuikui:)

Ok, sekadar entri pendek. Esok aku tak dak exam. Tapi lusa makna esok hari Selasa ada. Memang nak kena strunggle lagi 4 paper. Tapi yang paling mencabar hari Khamis ni. Sebab ada dua paper. Pagi dan petang..subjek pun gaya superb! Dua-dua subjek bacaan. cayalah Wia! agagagaga:p Ok, dah nak tito dah.. gudnite and morning every0ne :D See U!! Have anice sleep.. h0pe sunshine <33 bring me a good condition health and succes to my life (",) my dear---> tenkiu so much:*
 
Selamat berblogging semua.. Cuma kau nak cakap, walaupun minggu ni minggu peperiksaan tapi mood nak bercuti dah makin kuat..huaa :'( Sabarlah hati..Sabarlah Wia..dah dekat dah masa untuk balik umah. Tinggal beberapa hari je lagi. Tumpu studi..Tumpu exam okieh! Kata-Kata perangsang dari sang Pujangga hatiku..Dear F <33 Selamat BW dan joggng.. Doakan kejayaan daku.. Kawin??. aku lambat lagi..! Ciao ^^,
-------;---'{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi