Thursday 16 December 2010

Giveaway Bufday Cik Fa :)

AsSalamualaikum dan selamat pagi bl0gger sekalian :) bangun pagi ni agak segar bugar dan kebetulan kelas dibatalkan untuk kedua dua kelas atas sebab yang tak dapat di elakkan. Maka dengan ini, di umumkan hari Khamis, hari cuti buat aku dan kengkawan.. hee. Dan free biasanya akan on lappy macam sekarang ni dan apa lagi terus sign in bl0g dan hapdate status FB..memang meriah..ahaks(!).. dan bila bl0gwalking dan view my precious bl0g, nampak kat shoutmix ada bl0gger yang tag aku dan ajak aku untuk sertai giveaway diorang..bangganya :) Oleh sebab tu, aku rasa dah lama aku tak j0in, jadi aku meriahkan giveaway kedua dua bl0gger ini.. tapi aku buat keputusan jawab dan join satu persatu dulu..ngee :'D

Ok, mulanya nak join giveaway yang di invite sendiri oleh cik empunya penganjur iaitu Cik Fa :) aku rasa ini kali kedua kau j0in giveaway Cik Fa sempena bufdaynya.. dan dulu aku menang.. beSt sangat(!) dan sekarang nak mencuba nasib lagi. Mana tahu kan... tuhan manusia siapa la yang tahu. Kot kot dapat hadiah yang lagi lumayan.. hehe. Ok, meh join giveaway ni ek..
 banner giveaway;)
sweet sangat.. i l0ike..hee

Antara syarat syarat untuk sertainya amat mudah kata penganjur :P
  menjadi foll0wer dalam bl0g Cik Fa 
 letak banner di atas pada entry korang. link kepada giveway contest bufday blog cik fa
  kalau dah jadi follower sila bagitau nama yang digunakan untuk follower
 buat entry tentang giveway contest bufday blog cik fa dalam blog anda...kalau malas sangat...just letak je banner di atas & link kepada giveway contest bufday blog cik fa...
tinggalkan link entry  pada comment di bawah bl0g cik fa.
Paling penting (!)
-->mempunyai blog tak kira la jenis apepun
-->menetap di malaysia/mempunyai alamat di malaysia...
(untuk mudah proses penghantaran hadiah)
Tarikh tutup penyertaan 24 DEC 2010 (Jumaat- 1pm)
cabutan bertuah akan dibuat pada hari esoknya 25 DEC 2010. 
Meh la join ramai-ramai.. memang terhibur, sebab kalau ada rezeki memang berbaloi..hikss. Aku dah j0in jadi aku ajak uols untuk join sekali ek? tak mudah pun dan nanti dapatla tahu pemenangnya.. 0k nanti nak jawab tag giveaway kedua pulak. Gudluck f0r me (!) See U.... i'm freedom today from nany clasS..yippe ^_________________^ v. Selamat join semua.

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi