Friday 17 December 2010

Suddently Something Wrong Somewhere..Help (!)

Salam kesejukan malam buat uols bl0gger setia ;) malam ni aku agak tak berpuas hati teng0k nuffy aku yang terletak di header bl0g aku.. macam bermasalah seolah olah macam cacat je bila tidak senormal biasa..hadoii.Semak mata tengok bila ia merajuk macam tu. Ke aku yang salah pandang..dah rasa macam sebak je bila tengok.. mengapakah jadi macam tu sedangkan bl0g lain tidak pulak.. disebabkan aku risau, aku try coding lagi tapi ia tetap sama T________T salah setting ke aku? O.o binggungnya rasa..


Sejak dua hari kebelakangan ni rasa macam ada je yang tak kena, bl0g kesayangan ni rasa macam merajuk teruk dengan aku.. adakah aku salah membelai ia sampai ke tahap ini ia mempertikaikan kasih sayang aku.. sedangkan aku selalu memperduakan ia dengan Fb dan tweeter..hmm memang itu semua penting sekarang tapi jangan la dok buat comei katsitu.. kesian header aku. Dah macam nampak besar sangat akibat space nuffy header besau tak semena mena... t0oOlongg (!) apa yang berlaku ye kawan kawan..ada sesiaapa b0leh bagitau sebab musabaab tak?..


Dan bagi recent visit0r bagi segment sk0deng aku pun tak berfungsi..tak tahu kenapa..aku sengaja try bila jalan jalan dibl0g teman nampak widget ni.. try punya try tak menjadi pun walaupun pelawat yang hadir dari kalangan bl0gger ke bl0g aku agak ramai bila ramai yang tinggalkan jejak kaki di shoutmix.. dari situ aku dapat tahu.. tapi bila tadi pasang widget ni degan bangganya.. diaa tak menjadi.. fine(!). Aku merajuk laa.. apasal tak jadi ye?(!) >.< grrr..


Tak bestnya.. kan b0leh ia normal seperti biasa. Nangis la macam ni.. bekali kali try tapi tetap tett.. tak berubah. Agak agak bl0g aku ni ada pr0b ke ye?.. kalau aada kenapa aku tak tau.. ke memang aku tak alert..zZzz. Hmm pening fikir, taip entri desini..sesiapa yang berpendapat, mana tahu ada buah fikiran.. marilah kongsi ilmu dengan aku yang belum pun setahun 11 bulan di dunia bl0g.. mana tahu aku salah coding atau apa apa je.. sudikan diri tolongg saya ye.. Sekian salam ceria dari aku, cik empunya bl0g ni.. mood amat berduka cita dengan situasi dua perkara nih -__________-


Serius malam ni sejuk, dan aku rasa takat beku pun dah meningkat darjah celcius dia..memang mencengkam ke tulang belulang.. sekarang ni pun tengah bersweter tebal.. berst0kin lagi aku dalam bilik ni haa.. dok telek telek apa yang berlaku pada bl0g ni.. tak runsing cuma blur.. macam ada tak kena. tapi aku tak tahu sebabnya.. sebab tu aku tak puas hati.. Ya Allah beri petunjuk.. apa yang berlaku pada bl0g kesayaangan hamba.. permudahkan urusanku Ya Allah.. berilah pert0longan.. dan mintak uols bantu jugak ek.


Notacinta--> malam sunyi sebab tiada ousmate dan roomate yang selalu hingar bingar gelaak tawa, sebab diorang balik. Aku masih stay dengan ousmate biasa tapi masing masing layan lappy dan on9..sunyi tanpa dear sebab letih katanya.. Aku pulak dok layan bl0g yang tengah merajuk pasai apa tak tau..plissS kembali normal. Aku Sayangg kamu bl0g(!) dikau tempat aku luahkan segalanya..Jadi, cepat pulih ok..fuhh. Bertukarlah..


Rasanya setakat ni dulu..aku nak fikirkan lagi dan nak tanya otai otai jap pasal hal nih.. mana tahu blog aku je jadi macam ni atau cemana..kesian bl0g ni. tsk T_____T tak ceria aku jadinya..walaupun kenyataannya tadi aku amat ceria, gembira, heppi, kenyang dan boros sopink tudungg baru dan sekarang kembali hampehh tawar hati sikit bila bl0g merajuk. Hmmm... terima kasih bl0gger yang sudi ikut blog biasa biasa ni.. amat aku hargai. Maaf, kalau cik empunya blog yang biasa biasa ni, hanya punya entri yang biasa biasa dan tidak meletoOop.. sedihnya nuffy, widget tu.. selamatkanlah. See U(!)
----;-----'-----{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

  1. laaa.jadi mcm tu yeee

    cube chek2 bahagian size die kee

    akak tak pakar sgt bab2 ni
    tp cube dulu

    (:

    ReplyDelete
  2. alahai kesiannya..pujuk blog ni cepat..ala bucuk2..haha:)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi