Sunday 2 January 2011

Gigih Bina Pelan Untuk Penuhi Hujung Minggu Pertama di Tahun Baru..Yezza (!) Tanpa Rasa Secalit Rasa Besalah.

Morningg uoOls..have a nice weekend=) Assalamualaikum para pembaca yang disegani, pagi ni aku dah rasa fresh bila dapat rehat puas puas bak putri malas di tempat beradunya.. memang tiada gangguan, tenang, damai dan sejuk pulak tu udara bilik nih, sampai sampai buka je kelopak mata di dunia yang warna warni ni, aku tersenyum lalu ku lafazkan rasa syukur atas nikmat dipanjangkan umur untuk hidup dan bernafas di muka bumi ni..Alhamdulillah, syukur tanda aku berterima kasih pada Sang Pencipta yang Esa. Pagi yang seperti biasa, cuma bekpes yang berbeza :P memang tak dapat dinafikan itu bukan. Heppi breakfast geng (!) take ur time to enjoy your meal..  Speaking ai di pagi hari..sorry* sorry* dengan loghat sengau dari dalam. errk -_______-
Gentle kan smiley tu?..sudikah uOols terima munge persahabatan dari aku?..hee. So sweet(!) wiwitt rasa macam nak jadik gentle teenager power.abaikan.Malam tadi memang dok layan FB seharian..cam bosan pulak. Haissh boleh bosan ke FB pada aku?? macam pelik bukan? tapi kenyataannya itu yang aku rasa malam tadi bukan sekarang atau hari hari sebelumnya..gigih dengan tajuk yang panjang lebar tu O.o tahun baru, tajuk entri pun panjang bebenor. Berbalik pada apa yang aku cakap tadi..perenggan seterusnya plisS

Macam yang uOols tahu FB adalah laman sosial yang berinteraksi antara satu sama lain dengan hanya menaip. Tanpa dengar suara, tanpa melihat real.. itulah laman sosial sebenar benarnya. Tapi entri aku kali ni bukan nak cakap pasal laman sosial bagai..cuma bila dah namapun laman sosial, ia berkaitan dengan interaksi maya. Aku rasa bosan bila hanya tegur orang tu, tapi dia balas nak tak nak..haip(!) tak menunjukkan atau ditujukan pada sesiapa okey? lalalala ~~ bersikap negatif masih sebati dalam hati ini..cemanakah?? toing.
innocent ;;)
Lagipun akan rasa bosan bila cuma hapdate status je. Tapi bertegur sapa, macam tiada pulak dalam rakan rakan FB aku..mungkin mereka sibuk dengan dunia mereka. Itu aku kena faham..ecee. Tetiba cakap pasal laman sesawang sosial FB..berhenti katsini. Ok, nak sambung cakap pasal dalam entri aku lewat petang semalam yang aku akan buat kempen besar besaran untuk Mesra Alam masih belum sukses.. mungkin aku kena sabar dan teruskan sikap ceria cintakan alam, eh silap mesra bersama rakan bl0gger di luar sana. Sebab setiap orang adalah berlainan~ Aku faham tue O.o

Pagi yang cerah gemilang nih, aku tak mahu rasa sedih luka lara bagai..sebab ada sesetengah yang membaca entri nih, akan berkata kata aku suka bermain dengan perasaan sendiri. Hemo hemo..apepun, nak tukar topik sat nak cakap hari ni adik aku yang mengaji kat UPM tu dah habi cuti. Macam biasa dah nak kena start masuk semester baru..dia akan on de way tengahri kejap lagi. Doakaan keselamatan dia dan rakan rakannya ok..amin* semoga selamat pegi dan selamat sampai ke destinasi.. besh dia, dapat balik naik kereta. Aku tak penah..bas je semedang (selalu)..huu.

Baiklah nak teruskan pelan semalam. Kalau pelan A tak menjadi, aku nak guna pelan B..hikSs. Ada pulak pelan bagai..acewah, aku gurau je kawan. Tak ada masa dan pekdah (faedah)nya aku nak pelan strategi bagai..baik aku pegi studi subjek selling untuk test rabu nih..wish me luck ;) sekejap masa berlalu..cepatlah berakhir, nak balik rumah..homesick ler. Hoho. Hemo hemo, cekk tak sabau nak balik rumah nii.. Oklah, sebelum tutup entri, aku nak cakap kali ni idea aku bersepah. Bukan nak suruh menyampah, tapi cukuplah uOols baca dan komen membina yeah?

Selamat berbl0gwalk kalian, hari ni aku tetap free untuk 4 hari ke depan dan ke belakang. Jadi, sungguh aku tak mau tangguhkan apa yang baik dan lengahkan apa yang aku buat. Dari berfikir untuk lebih disenangi, cukuplah aku penuhi hari hari aku dengan aktiviti nyata yang lebih sihat dan bermanfaat seperti ir0n baju untuk seminggu itu sangat terlebih rajin ye geng, buat nota untuk test, masak memasak untuk lunch nanti sebab sekarang pun dah pukul 11.30 pagi. Menonton tv lagi besh sebab leh tengok cerita tamil dan mel0di. 

Ahaks(!) aku layan cerita tamil.. sila jangan ketawa. Sebab kadang kadang ia memang besh ada lawan lawan sampaikan mak ayah aku hairan pasai pa anak dia sakan dok tengok cerita hindustan dan tamil setiap weekend, sebab mak ayah aku langsung tak minat. Aku ikut siapa ye? mesti la minat sendiri..katanya ikut arwah t0k wan. Hee. Cucu atok :'D Okieh, jumpa lagi di lain entri..Adios mianmor bl0gger~ missing my boo incik dear xoxo.

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi