Thursday 13 January 2011

. Jawapannya Terjawab | DreSs PertaMa =).

Salam uoOls rakan alam maya. Pagi yang indah kan? Hari ni dan chop chop sebenarnya semalam lagi terjawab persoalan dalam pemilihan kaler apa yang sesuai untuk aku pilih sampai dilema.  Pendek kata, makn tak kenyang, mandi tak basah. Kan dah macam gila bayang..ah ngau pulak dah kan ;) itu sebabnya lewat petang semalam , aku  dah beli siap² supaya malam tak terganggu dan teringat² lagi bab baju dreSS tu..ngee:'D

Nak tahu apa warna yang menjadi pilihan hati aku..dupdap dupdap nebeS dok fikir mana yang sesuai sebab memang susah nak buat pilihan. Bila kali pertama tengok memang jatuh cintan la kan dekat warna putih ;) tapi bila fikir ia macam suci dan cepat kotor terpaksa letak tepi dulu.. dan belek pulak warna merah..memang menawan. terang dan ceria. Mewah rasanya.. tapi nanti kalau pakai rasa macam men0njol sangat pulak. 

Jadi aku pun teng0k pilak pilihan terkahir iaitu warna hitam. Hmm..memang nampak elegan dan tertawan. senang nak dijaga. tak perlu berhati² sangat kalau menjaga warna putih. Nanti cepat kotor..dan keputusan yang aku ambil dengan berat hati dan serba salah adalah warna hitam. Kesian warna putih dan merah. HikSs boleh dok kesian pulak kan?..sebab bagi aku semuanya cantik (!) tapi pemilihan hanya perlu satu warna je. Tiada kata lain da itu kata putus yang diambil. Tanpa rasa bersalah terus bayar dan tinggalkan butik tu secepatnya.. hais(!)
Balik tu apa lagi. sesia try menerai laa. Teruja sangat pakai. Tapi satu je yang buat sp0il =.=" hmm.. masalah berat badan. Hadoii. Yang itu buat aku nampak macam tak comei. Huhu. Sabar ajelah hati. Tetiba kena sound dengan mak atas sebab beli baju yang ter0ver cantik ;) memang rasa down je pada mulanya. Aku tahu itu pertama kali beli. Tapi teringin sangat sampai beli tanpa lihat tag harga..kuikui. Memang cantik. cair bila pertama kali lihat. Sebab ini kali pertama aku beli dreSs seumur hidup ni. Aku tahu ada yang gelak ketawa dengar aku cakap baru pertama kali beli dress. Maklumlah uools mesti ramai yang dah banyak ada sampai berpasang² kan. Serius aku jeles :') tapi aku bangga aku punya satu kini. Biarlah satu janji tetap ada.
Alhamdulillah.. walaupun dress tu agak labuh 3 inci tapi sesuai sangat rasanya. Jadi tiada masalah aku nak pakai kemana mana pun kecuali kenduri. Hoho suruh pakai sekalipun aku rasa kalau pakai mekap tebal tak sesuai gak pegi majlis macam tu :P Oklah janji aku dah puas hati.. Syukur sangat dah rasanya. Biaralah ia menjadi k0leksi peribadi nanti. Tadi nak hantar tail0r untuk otter apa yang patut. miahaha. Bukan apa pun. nak buang 3 inci tu je :'D
Okiehlah. Sekarang dah hari Khamis. aku bahagia sangat sebab jawapan dan terjawab. Harap² semuanya akan berjalan lancar. HItam idaman kalbu..yabedabedu.. sambil l0mpat tinggi di awangan.. hehe. Terima kasih dear untuk pemilihan tu. Salam ceria dari aku, cik empunya bl0g. Pada sesiapaang bagi pendapat semalam. Thanks so much (!) sangat hargai.. yippe(!) sekarang aku dah punya dress sendiri. Meang nampak merendam sebab aku gemuk pendek (!) tapi biarlah..aku bersyukur apa adanya ~ adioss. See U(!) psst gambar dress biar baut pekasam dulu :P

2 comments:

  1. amboi bgaya sakan lah ni yea..
    msti cantik kan..
    cpt2 pblish..ain nk tgk ;P

    ReplyDelete
  2. tak ada lah ain :)
    biasa² je..
    hehe ;;)

    ok nnt tgk cemna wieya post ek ^^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi