Monday 31 January 2011

Kasut Bola Sepak Kuning Kunang Si Pali Bukan Pari Pari.

Assalamulaikum dan salam ceria :) Cepat masa berlalu. Akhirnya aku settle buat test investment awal dari yang lain. Walaupun segala macam kekusutan berlaku tapi kesudahannya aku boleh jawab. Senyum lebar hingga dalam hati. HikSs. Aku boleh lega sikit tapi masih ada test untuk esok dan Isnin minggu depan. Jadi kena rushing hapdate geng.. Okiehlah nak tunjuk sikit kasut bola feveret si pali buat yang kuning merengau. Haha. Puas dia merap si ayah.. akhirnya ayah cair dengan lentok liuk leher yang lembut dari lidah tu. Maklumlah anak manja ayah la katakan. AhakS ;) Meh usha gambar kasut bola sepak baru yang telah pun menjadi kesayangan Pali kerana harganya dan kulitnya. Nak tengok.. meh sini skrol bawah ^-^
Katanya b0leh jadi pemain handalan kelak dengan kasut nih. Alolo :')

Teng0k Si Pali sendiri yang snap pic kasut dia untuk bl0g aku nia ;)

Tara.. inilah gambar sisi daro pandangan tepi ;)


 Tetiba aku buat entri pada kasut Pali ni bukan apa..aku teringt yang muka dia masam macam cuka kelat je time kami sopink sampaikan nak beli apa pun payah bila tengok muka kelat dia yang tak dapat apa yang di ingini. Kira kira aku pun cenggitu jugak. Kata ayah semua anak dia lagu tu. Kuat merap bab duit. Kalau nak sesuatu tu.. nak sampai bulih. Bukan kira mahal ke dak. Kira nak la la tu jugak.Hoho. Tetiba aku terjumpa dalam f0lder gambar yang ini. Teringin nak publish buat entri kenang kenangan. Kini dah 3 minggu kasut tu dia, Si Pali guna agaknya cemana la keadaannnya. Adakah dok segak lagi ka dah lagu mana lusuhnya. Hikhik.


Cita cita adik aku yang sorang ni nak jadi pemain bola kebangsaan. Tiap tiap petang pi berlatih main bola kat padang awam dengan kengkawan dia. Siap wakil taman perumahan aku bagi pemain bawah umur 15 tahun. Aku harap cita cita dia tercapai la. Mana tahu kan suatu hari nanti. Mudah mudahan.. taoi kasut tu mahai oii.. dalam Rm100++.. huhu. Terkopak ayah masa keluarkan duit  untuk anaknya yang sorang ni. Padahal kasut lama dok ada dia sengaja nak beli yang mahal. Sanggup survey sampai ke pekan lama bila dekat Pusat Bandar dia tak berkenan. 

Dah dekat maghrib baru dapat kasut yang dia nak. Apalagi senyum lebar la Pali. Muka yang kelat , masam terus jadi manis macam gula gula lolipop ;) Geli hati ada bila senyum ja sambil pegang kasut dia datang masuk ke kereta waktu tu. Masa balik jangan cakap la dok belek kasut bola sepak dia la sampai kesudah. Tapi geram pun ada sebab aku tak sempat sopink kasut ngan mummy.. hiss! melampau. Nanti balik la qada balik apa yang tak dapat beli walaupun bukan kasut sebab baru je beli kasut time cuti hari tu. Ngee :'D


Okiehlah, kasut bola kuning tu buat mata aku silau. Esok test kena studi dan esok aku dah boleh balik kampung untuk CNY holiday. Sangggup ambik test awai tau sebab esok. Huu. Tapi harap harap semuanya menjadi baik dan berjalan lancar. Test oh test.. sabar ajelah hati. Yang penting aku tak sabar nak jumpa famili dan kumpul ramai ramai esok. Yippe! ;) Adios.. See U next entri. Hati sangat serba salah bila kawan membe minta soalan test yang aku ambik awai tadi. Hadoii =.="

2 comments:

  1. hehe wia cam tu gak kan
    tk dpt apa nak..
    nanges guling2..hoho
    wat malu taw ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi