Wednesday 19 January 2011

Romantisnya Mista Dear Yu Ingatkan Ai Tentang yang Namanya Tarikh Keramat SembilanBelasJanuari ;)

 Salam bahagia dari aku cik empunya bl0g ;) aku nak hapdate laju laju lepas tadi bergayut f0n dengan incik dear.. tapi yang sukanya aku nak taip dan berk0ngsi rasa bahagia aku adalah hari ni dear ingatkan aku dengan satu yang buat aku ingat sepanjang hidupku ;) memang takkan lupa. Tapi yang aku bahagia dan terpacul cakap so sweetnya dear (!) adalah bila dear cakap hari hari yang istimewa buat aku dan dear. Tetiba aku pelik sekejap. Hairan dan tanda soal banyak bertalu talu datang menjelma dalam akal fikiran aku. Jenuh berfikir apa yang dear maksudkan..cuba meneka apa yang patut. Last last dear bagitau yang hari adalah hari istimewa..jeng jeng jeng ;) kasi suspens sikit :P

Sebenarnya geng, hari ni dear masih ingat hari itu dan dear yang remind aku pasal hari dear belikan cincin emas yang aku pakai dijari manis hingga sekarang masih maintain 3 batu putih, alhamdulillah. Memang rasa heaven sangat perasaan saat tu. UoOls bayangkan lelaki yang ingat tarikh tarikh penting antara aku dan dear, memang terharu dan hargai sangat. Sebab aku tak ingat hari dear beli, tapi aku ingat hari anni ring tu lagi dua hari. Jadi disebakan dear ingatkan aku. Jadi dengan segera aku taip laju laju supaya tarikh ni jadi saksi ;) entri ini memang sangat special untuk aku dan dear dan lebih lebih lagi pada aku la;)

Love Myspace Comments
InsyaAllah ;)
l0ve my l0veto ring :)
 
l0ve my chito :D
i l0ve you, my dear ;)

Bahagianya sangat malam nie untuk warwarkan yang aku bahagia dengan si dear, mulaia hari ni 19hb JANUARI jadi tarikh special buat ai and y0u dear :D
Malam ni dan rasanya hari ni cukup indah dan hati amat berbunga bunga sangat ;) Okiehlah rasa nak berangan dan berangan dan 19 JANUARI 2011 menjadi saksi bukti keemasan cinta dear:') sayangg dear ketat ketat. uOols tak sabar dan berharganya pabila orang yang kita sayang menyayangi kita kan? Salam sweet dari aku ye. My dear l0veto..incik bucukk---> nak jerit kuat kuat nak bagitau yang saya, saya, saya bertuah jadi ur special pers0n :$ :*
Love Myspace Comments

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi