Tuesday 18 January 2011

Sekejapnya Dah Setahun berbl0gging !! Heppy Anniversary Mybl0g =) Yezza, Masih Muda Setahun Jagung Katanya.

Hai hai rakan bl0gger sekalian. Huh (!) lepaskan keluh kesah secara pantas sebabnya dapat jugak hapdate bl0g setelah malam tadi tak sempat nak buat apa sebab berhempas pulas bersengkang mata siapkan asaimen bertimbun yang menaip dan menulis. Akhirnya pagi tadi sesudah Subuh siap jugak.Sebenarnya aku tak sedar hari ni berapa hari bulan, punya buat asaimen lupa nak check kalendar. Rupanya hari ni dah masuk 18 JANUARI 2011. Tarikh keramat sebab tarikh inilah masa tahun lepas aku mula memanjakan diri dan jinak jinak arnab buat bl0g.
teng0k ! dah setahun jagung aku berbl0gging ! :'D
Bila dapat tahu yang hari ni harinya.. hari yang aku tunggu tunggu nak umumkan dalam entri umur bl0g ni baru memcecah setahun. Dengan bangga menaip hari ni walaupun agak lewat buat entri, janji sempat jugak aku hapdate hari ni. Hurray (!) rasa macam dah lama berbl0gging tapi rupanya baru setahun jagung tau. Aku masuk dunia maya ni terasa besh. Dapat cipta blog mengikut dekorasi sendiri, belajar selok bel0k berbl0gging. Stori dalam entri yang berbagai. Alhamdulillah, hari ni harinya aku genap SETAHUN.

Memang lama lagi nak bergelar otai..hahak. Tak mahu aku la, nanti nampak macam serba serbi tahu. Tapi dengan berbl0gging dapat kurangkan tekanan. Dapat luahkan dan berk0ngsi apa yang dirasa, janji tak tekankan pada isu isu sensitip (!) kan? :) aku rasa senang hati dengan berbl0gging. Tapi satu je, aku nak cakap yang aku tak suka teman teman rapat aku tahu yang aku ada bl0g sebab rasa macam tak secret gittu. Sebabnya aku suka luahkan pada sesiapa yang tak kenal. Macam pelik kan aku.. tapi itulah yang aku buat. Harap kenalan terdekat aku tak tahu URL blog ni;) amin* kalau tahu jugak aku tukar URL geng ! serius tak tipu.
Heppi AnniverSary Bl0g KeSayangan yang PertaMa..muah! hikSs. Harap aku dapat berbl0gging lagi dan lagi sebab berbl0gging tak penah puas ^______________^

 Kalau boleh nak belek tiap hari. Hapdate selalu sebabnya aku suka bercerita. Pendek kata kuat potpet potpet selagi tak puas. Jadi bila berbl0gging ni aku dapat macam macam ilmu.Yang penting best sebenarnya berblogging. Ramai yang suka berk0ngsi dan aku jugak. Kadang kadang suka baca entri yang kadang kadang au tak penah tahu. Dan sejak berbl0gging aku tahu banyak benda. Tak seperti katak bawah tempurung dah.ngee :')
Happy Birthday Myspace Comments
myblOg
Sebab tu hari ni aku cukup ceria. Berkat keizinanNya aku masih lagi dapat menaip entri untuk yang ke setahun. Yup dah setahun dah geng.. pejam celik pejam celik. Ingat lagi dulu aku kekok, dan sekarang aku masih belajar, belajar dan belajar mencari ilmu hingga ke akhir hayat. Tapi penah terpikir jugak. Cemana sekiranya aku tutup mata dan pegi selamanya..cemanakah bl0g ini? hmm mungkin dear akan uruskan kot :P kalau tak biarlah ia menjadi tatapan walaupun tanoa owner..hoho. Sedih pula cenggitu.
Editor dan writter bl0g ;)
Okiehlah tak mao cakap yang bukan bukan. Harapnya aku dipanjangkan umur, dan dapat berbl0gging sehingga hujung nyawa gittu.amin* Setahun sudah... aku masih baby yang baru tumbuh sebatang dua gigi. mungkin* still childish walaupun umur editor and writter iaitu aku dah 20an tapi bl0g ni masih muda. Apepun aku suka berbl0gwalk (!) harap saling kunjung mengunjung untuk naikkan trafik dan earning nuffy ok (!) Salam ceria uoOls. Psst aku banyak asaimen balik dari cuti ni..so tired! See u geng. Heppi hari ni bl0g ni jadi bufday gurl ~ so sweet.

5 comments:

  1. tahniah...teruskan menulis di belog

    ✿(^^,)✿

    ReplyDelete
  2. wah..bagusnya...keep it up yer...

    Happy 1st Anniversary... ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    MAGGI GORENG

    ReplyDelete
  3. @ ✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿

    terima kasih kak yanie ;;) :)
    insyaAllah ^^

    ReplyDelete
  4. @ nabilah_2908 terima kasih nabilah :D
    insyaAllah..

    ok, nnt sy usha ;)

    ReplyDelete
  5. happy anniversary dear..
    meh singgah tgk coklat kiter yer...
    http://put3dania.blogspot.com

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi