Monday 14 February 2011

Kuda dan Gajah Mana Yang BeSt Tunggang?? =)

Salam ceria :) Memang terbaik dah sampai kelas tetiba pensyarah ada hal. Jadi jawabnya tunda kepada es0k. So nak ucapkan selamat tinggal pada Cootie. Sebab kata member aku tak ada istilah cuti dalam belajar. Betul juga kan? Sebenarnya aku tengah luangkan masa dengan lappy sementara tunggu solat Zoh0r sebabnya masa pantas berlalu. 

Aku pulak ada event penting untuk Fakulti. Tetiba rasa tak sabar pulak nak dresSing dan p0sing. Gila sengal ubi kentang wedges bagai. Haha. Tak adalah. Aku biasa biasa je cuma aku terfikir macam mana la aku nak siapkan diri. Toing t0ing. Fikiran tak b0leh fokus tapi nak jugak hapdate bl0g. Kuikui.
Tetiba hati dan fikiran aku mula memerah giat mencantumkan talian dan ion ion p0sitif pabila terlihat satu iklan yang memberangsangkn otak aku untuk berfikir secara waras dan mintak pendapat kalian.. hmm nak kuda dengan naik gajah mana paling best ek? Aku teringin nak nak naik kedua duanya taapi cam seram bila teng0k kuda yang gagah perkasa dengan gajah yang c0mei giant besar. 

Oho tapi serius aku teringin nak tunggang menatang dua ek0r nih =D Bila la agaknya.. teng0k sekali lagi aku berangan angan nak ada kuda sendiri siaap tunggang dengan anggunnya. Oh so cuweeeeet ! Dan bila dengan gajah yang comei dengan ketinggian dan saiznya. Teringin pulak nak tunggang dengan megahnya ibarat kawan baik selamanya. Berangannya hang Wia ;)
Gambar kredit dari Google :)

Lebih kurang macam ni la menunggang kuda ;)
s0lute la..Kredit dari google jugak..ehee

Tak semua ni aku tengah terfikir..bayangkan haiwan dan manusia saling memerlukan. Teringat zaman berkuda dan bergajah waktu di zaman Rasulullah sebenarnya sebelum Hijrah lagi dah ada penggunaan pengangkutan haiwan sebagai satu sumber yang digunakan untuk gerak dari satu tempat ke satu tempat. Hebat rasanya. Teringin la nak naik menatang Kuda dan gajah. agak agak depa sudi tak ye? Dah la kuda tinggi dan gajah besar..gerun tapi teringin. Siapalah yang sudi makbulkan angan angan k0song aku ni >.< Tapi semuanya memerlukan keserasian kan? Tak sabarnya tunggu saat itu datang dengan kehendak dan keizinanNya. Amin*
Oklah aku pun tak sabar nak sertai event malam ni. Hati pun rasa dup dap dup dap bukan kepalang sebab tak biasa. Jadi aku perlu rehat sepenuhnya. Biarlah aku dengan angan angan yang tak sudah. Tapi aku tidak terlalu mengharap sangat sesuatu yang dimpikan sebab aku berani berhadapan dengan apa yang ada depan mataa. Sesungguhnya aku bersyukur. Tapi psstt nanti nak try jugaklah merasai menunggang kuda dan menaiki gajah yang mesra alam;) ada ke? ehee. Jumpa di lain entri. x0x0 my dear ..moga cepat sembuh incik sayangg. Moga segalanya berjalan lancar malam ni. weeee eksited! :P

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi