Monday 14 February 2011

M0tivaSi dan Angan Angan Sl0t Pagi :D

Assalamualaikum. Cepatnya dah Isnin..Maknanya hari ni la harinya aku akan hadiri event tu. Kalau uoOls baca entri lepas mesti uoOls tahu apa yang aku maksudkan. Aku tak adalah macam terlalu teruja sangat. Tapi ia adalah sesuatu yang baru buat aku. Mungkin b0leh timba pengalaman baru =) Sebab tu aku buat persediaan untuk pegi join event tu dalam seminggu supaya nanti tak nampak kelam kabut. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar :D

Gigih aku bangun pagi siapkan asaimen. Sebab walaupun esok cuti Maulidur rasul tapi aku tetap ada kelas hari ni.. kelas apa lagi kalau bukan kelas law. Hee:'D Penuh tersirat la kelas tu. malam tad bukan kemain sibuk dok try menerai. Last last malam tadi tido keletihan sampai tak sempat mimpi apa apa =P Sebenarnya aku ni kuat mimpi mungkin sebab kuat berangan. Tapi orang kata mimpi tu mainan tido. Tapi syukur nitemare yang teruk teruk belum penah rasa lagi. Paling banyak yang indah indah je. Kuikui.
Disebabkan aku nak cerita pasal event malam ni tetiba tercerita pasal mimpi. Itu n0rmal la. Merepek tak sudah. Sebab tu ramai yang tak baca entri aku. Huu tak kesah la janji heppi ! Asal tak terkeluar idea untuk hapdate sedangkan aku ni kuat merepek. Hadoii. Hapdate? yup semalam aku hapdate kotak jerit dan header. Moga uoOls suka bila berkunjung bl0g kesayangan aku nih ye. Kalau orang kata hari Isnin adalah monday blues. Tapi aku dapat rasakan sama je macam hari hari lain. Tiada beza.. nak kata malas sangat tak. Nak kata rajin sangat pun tak. Normal dan maintain je perasaan tu;)
Mungkin aku selalu tido tepat masa disebelah malam dan bangun awal pagi lepas Subuh dah tak mau tidoq tidoq dah :) Mungkin itu la sebabnya. Sebab keberangkalian nak tido balik tu sikit kecuali betul betul letih dan tido malam lari masa dari biasa. Yang itu memang buat aku malas kuasa 9.. tapi manusia biasa seperti aku tipulah kalau gigih dan cergas bila belajar. Bukak buku mesti mata kecik je. Tapi bila layan cerita kesukaan di tv mahupun di laptop wah! besaq mata terbuka luas. Siap berteriak teriak bila tak puas hati. Kalau la situasi tu terbalik ;) Memang lulus cemerlang lah aku satu Malaysia ;) Tengok sekali lagi dunia angan angan ku dipasang di pagi hari ni:) Tapi dalam hati berharap dan berniat semoga ia enjadi kenyataan. Dan bukan sekadar angan angan Mat sentul Jenin.
Senyuman pagi yang mekar :')

Muhasabah dan senyuman m0tivasi diri ;)

Oklah ingat selalu pesan mak ayah.. belajar selagi kamu mampu belajar. Supaya kelak jadi orang yang berguna. Amin* Masa pantas berlalu. Nak bersiap siap pegi kelas dulu. Kelas tetap kelas. Cuti es0k hari. Dalam Islam hari ni tak ada apa apa pun yang penting melainkan es0k. Jadi adik adik dan kawan kawan.. Janganlah lakukan perkara yang tak disarankan agama seperti menyambut hari kekasih agama lain. Sekian.. salam ceria buat semua. Moga segaa urusan dipermudahkan. Eee semalam aku dah hantar lagu c0mel pada incik sayangg. Yes!! dia suka.. moga dear didodoi dengan kasih sayangg manje dengan mel0di tu. Lalalalalala :'D See u next entri..malam ni buat yang TERBAIK !! InsyaAllah (",)V

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi