Friday 25 February 2011

Suatu Hari Di Karnival PC Fair Bukan Jom Heboh..

AsSalamualaikum :) rini heppi. Bukan sebab semuanya berjalan lancar tetapi mungkin jugak hari ni hari Jumaat. Kebahagian dan heaven buatku. Alhamdulillah. Terasa macam lama tak on9 walaupun sehari je tak blogwalk. Sebab final makin dekat, line tenet makin merajuk dan test pun datang sekali berdesup. Kesihatan kurang baik dan banyak lagi. Semuanya datang sekali gus dan beransur baik sedikit demi sedikit. Okey semalam last Karnival Pc fair untuk sem ni. Dan semalam sempat singgah cuci mata. Memang tu habit suka beli masa last day. Best! Kadang kadang boleh dapat murah..hmm murah la sikit* HikSs. 

Jadi lepas balik kelas semalam. Mula la mulakan operasi geledah menapak dari satu tempat ke satu tempat. Memang cam best. Rupanya ramai jugak yang habit macam aku. Suka keluar membeli di hari last. Memang agak ramai. Suasana luar Dewan Biru dan dalam sama naik je meriahnya. Kalau di luar dengan caranya buat aku terliur. Didalam pulak buat aku rambang mata. Oho.. memang aku rasa macam hilang masalah kejap. Konon la* Sebabnya okey gambar boleh menceritakan situasi ;) Tengok la gambar sp0ntan dari photographer bertauliah. Hee:D
Dewan Biru..feveret kaler ;)

 
RasaMas Wheel ;) 
PizzaHut Hot on Wheel ;)
Tapi aku sental beli A&W..lalalalala. Tak ada pulak dalam gambar. Malu nak snap. Macam tu la ceritanya. Walhal tak sempat. Aku cuma beli burger Cheese daging dan air sarsi float A&W. Macam teringin air dia. Boleh la tahan..manis! sedap sebab letak ais krim vanilla. Suka sangat sangat. Sampai sekarang air tu masih ada dalam peti. Jimat ke? Tak la.. tapi tak mahu membazir. Minum sikit sikit. Tapi kalau burger, malam tu dah ngap. Boleh tahan la rasanya tapi sedap lagi burger Ramlee. Ngee :D Jangan marah ye. Rupanya yang paling sedap adalah kentangnya, Rugi tak beli.. itupun merasa dari kawan. Hmm cuma ambik dua jejari bulat. Comei lagi sedap. Tak apalah lain kali la beli..

Nasi RasaMas kawan yang beli.. tapi aku ada merasa sikit. Macam tak best dan mahal. Pizza? tak beli jugak. Sebab kalau aku nak beli nak yang besaq nalaaa punya dok ada. tak mau hat kecik cotet. Tak puas..hehe. Dan kalau uoOls nak tahu lori Jambu 88 pun ada. Dengan nescafe wheel pun ada tau. Tapi yang tu tak dapat sambutan sangat. Okey lepas beli apa yang patut, ecece seperti yang aku eloborate tadi. Masuk pulak dalam dewan Biru. Ahhaa.. macam macam ada. Nampak kamera..nak beli kamera. Nampak laptop..ops! dah ada. Dan banyak lagi aksesori laptop yang dijual. Dan aku.. ada la beli keyboard protect dan mouse pad. Hehe.. comel tu yang beli tu. Sebab aku suka pakai mouse. Senang! Kemudian nak tau apa yang aku nampak..jeng3x. Tengok gambar bawah ye geng..
Taraa! f0n? Eh tak laa.. tu f0n lama. Tapi tengoklah keychain tu;)
tu yang buat hayi berkenan. Simple tapi banyak pilihan. 
Berkenan.. jadi itulah pilihan hati. Love DEAR :'D

Okey ni la m0use pad. Comei je kan? Tapi itu untuk kemudahan je.
Saja tambah koleksi. Ahaks!  Boros memang majmudah nombor satu aku..
Okey :) Semuanya buat aku ceria. Eh bila fikir fikir balik. Lama tak sopinks. Tengoklah nanti tak sempat lagi katanya. lalalala. Tapi heppi lah duit banyak melayang ke makanan.Gurlps! Tapi sekali sekala kan.. sebab kat luar dan disebelah Dewan Biru tu ada pulak konopi yang jual barang barang girl seperti beg, kasut, broach dan macam macam lagi. Hadoii rambang mata tau ;) last last pejam mata. Sebab makin hari makin nipis dompet. Okeylah..jumpa entri seterusnya, walla! Salam penghulu segala hari buat semua bl0gger. P/s: Tak komen tak pe.. janji ada yang sudi baca. terharu*

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi