Sunday 13 February 2011

Webby Time BerSama Adik Sayang Bernama Badrul Yang Comei Nakai pluS pluS..lOveU !!

Salam dan selamat hujung minggu :) hari ni aku cukup free sampai b0leh tukar header baru dengan senang hati dan edit sana sini serta ren0vate bl0g ala kadar mengikut citarasa. Senyum kepuasan* Syukur.. dan tetiba tadi nak hapdate entri baru aku terjumpa satu f0lder nih. Teng0k teng0k penuh dengan gambar adik b0ngsu aku yang sorang ni, Badrul.Hee. Serius aku geli hati siap terasa digeletek geletek. Comei budak ni dok layan webcam lapt0p aku rupanya hari tu. Patut la aku cari dia tak jumpa. Rupanya dok bergambar sakap dalam webcam aku..al0lor cuweetnya adik aku nih ;)
Banyak gambar yang dia snap tanpa pengetahuan aku. Adik aku yang sorang ni memang terer IT. Tabikk laa. Tapi aku nak marah dia pun, aku balik sini baru tengok gambar gambar ni semua. Jadi terasa terhibur pulak disaat aku rindukan dia. Eee rasa nak cium dia sampai lemas. Sebab tu la habit aku bila jumpa si comei ni. Nikname dia kat rumah adik keciQ tak pun comeii.. mesra gittu. Disebabkan banyak gambar yang dia snap.. maka aku pun nak tempek kat bl0g aku buat uoOls tengok puas puas ok..Hee :D

Jadi ni gambar adik aku yang banyak lagi dalam f0lder tapi takut berat bl0g aku tempek yang comeii walaupun sebenarnya adik aku nih memang buat aku geram nak cubit dan muah muah! :') taraaaaaa!!






 l0veU adik Badrul..muahcSs!
Aksi yang pelbagai kan? Aku suka gambarnya. Tapi pesyen aku nih tak suka tangkap gambar tapi bila sorang sorang banyak jugak dia posing depan webby laptop aku nih. Aku sayang semua gambar gambar kat atas. Yang paling suka gambar yang last ada bubble bubble tu. Kiut la hang adik cikk geram kak tau :P Apepun aku memang rindu adik aku yang sorang ni sangat sangat. Dan aku tetap rindukan adik aku yang dua orang lagi. Pali dan Nana :)

Akhirnya aku puas hati dengan bl0g ni. Tetiba tukar siaran=P Moga segalanya berjalan lancar. Okieh aku nak bl0gwalk dulu sebelum lunch. Heppi hari ni walaupun pagi tadi mimpi yang tak el0k. Huu. sabar ajelah. Moral stori jangan tido selepas Subuh. Jarang tido tapi sengaja nak jugak kononnya nak manjakan dir. Last kali ambik dapat nitemare..tsk tsk. Okieh :) Ubah mood.. cuaca amat baik hari ni.. jom berbl0gwalk . See u next entri ;)

1 comment:

  1. syg betul kat adik dia ye...

    sampaikan salam belalang pada adik bila berjumpa nanti ye...ckp dia mmg comei...hahaha

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi