Monday 7 March 2011

Mode Final Exam On :)

Assalamualaikum dan salam ceria:) Hari ni dah 7hb Mac maka bermula detik peperiksaan bermula untuk semester nih. Aku masih tak ada paper lagi untuk hari ni sebab jadual exam agak padat pada minggu depan. Jadi walaupun sekarang agak sesak nafas sebab banyak lagi tak studi, tak cover itu dan ini, psstt itu la aku yang suka studi last minit. Memang perangai tak berubah dari kecik sampai sekarang. Ops! kantoi dah pun. HikSs. Abaikanlah memang nak cerita dalam entri ni pun. Paper aku lambat lagi tak jugak sebab pejam celik pejam celik dah sampai waktunya. Meh skodeng sikit jadual final exam aku sem ni ek :-
Selling- 11 Mac
Law- 14 Mac
Bisnes Computing- 16 Mac
Investment- 16 Mac 
Operating- 17 Mac
Islamic Finance- 18 Mac
Ok ni je serba ringkas jadual aku. Sem ni ambik enam subjek semuanya :) Memang nak kena struggle betoi betoi sebabnya ni sem last ambik exam dekat kampus ni. Sem depan dah bertukar kampus kena ambik dekat tempat lain. Memang lain suasana, lain budaya. Wah. gaya macam nak tukar U. Memang cadang tu..tapi biarlah tukar kampus dulu:P hahahaha. Gelak penyedap hati namanya. Okey la tu. Ok bab nak tukar kampus nanti nanti aku stori.

| Nak setekun ini dalam exam ;)|

Sekarang nak cakap pasal final exam dan persediaan awal. Ecee..baru nak buat. Tapi aku masih ada masa. Masih ada masa untuk tak menyesal di kemudian hari. Masih ada waktu untuk buat revision sana sini. Aku sedar cuma lately cam malas sungguh! Tak tipu.. kalau boleh rasa nak rest ja sepanjang hari. Tapi hidup tak la semudah goyang kati dan tido atas katil ja. Kan uoOls?


Jadi pada yang dah ambik exam hari ni, 7hb Mac dan seterusnya sehingga 25 Mac.. aku ucapkan gud luck dan doakan kejayaan aku jugak. My wishlist nak grab seberapa banyak p0inter yang ada untuk sem ni sebab nak lagi terbaik dari semester lepas. Amin..mudah mudahan termakbul. Uols pun doakan yeah. Terima Kasih sesangat. Apa lagi Jom la studi selagi masih ada masa berjam jam lagi lamanya. Aku sempat hapdate bl0g untuk hilangkan bosan yang melanda. Bosan la sangat padahal memang rindukan bl0g nih. Kalau tak bukak sehari memang tak sah. Rasa macam hilang =.= Tapi tatau apa yang hilang.. Pulaks. Heee :D

| Mudah mudahan Ya allah.. |


Gudluck to all candidate in Uniselian :)
I proud to be here as student..
Exam Mode :  ON 


Okiehlah nak sambung studi semula. Nak betullkan target. Capai matlamat. Nak moga impian terlaksana. Tak mao main main lagi dalam belajar. Serius cepat! Ok jumpa lagi dalam entri seterusnya kawan alam maya sekalian. Pada yang mulakan kerja hari ni, selamat bekeje.. terutama buat incik dear ;) Dan pada yang tengah studi.. studi rerajin ya. Betulkan nawaitu.. insyaAllah bila free nanti aku bl0gwalk bl0g kalian semua. Terima kasih pada yang ziarah my precious bl0g. Muach cit cit..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi