Friday 4 March 2011

Mood Petik Gitar Datang Lagi dan Kepala Blog Bertukar ;)

Assalamualaikum :) Bismillahirrohmanirrahim. Segala puji pujian hanya untukNya. Alhamdulillah, Jumaat bertemu lagi di dalam penuh keberkatan. Aku terasa bahagia tak tahu kenapa. Mungkinkah sebab pagi tadi adalah kelas terakhir untuk semester nih ataupun gembira kerana diri sendiri. Cuma aku yakin hati ini terasa lapang sekali. Syukur.. semalam dah tempek HB tapi tak sempat bl0gwalk. Rini nak jalan jalan makan angin bl0g kawan kawan la. Secara lapang dada.. aku dengan senang hati mengedit header lagi secara simple simple. Dan cuma ambik masa setengah jam lepas lunch tadi. Dan sekadar bertukar selera..akhirnya header aku yang ketiga untuk tahun 2011 kembali bertukar. Simple je. Harap sejuk mata uoOls memang ok. Sebelum teruskan menaip nak ucap salam penghulu segala hari buat semua <3
 |My admire|
Syukur tinggal kurang dari seminggu nak menempuh exam.. hati ini semakin tenang. Tapi pecaya ke tidak, aku tetiba rasa nak memetik gitar. Alangkah indahnya kalau macam tu.. dimana nak cari gitar saat saat cenggini.. jadi untuk senang, aku dengar lagu atau mel0di lagu dengan memetik gitar. Hati jadi senang. Eheee :D memang simptom nak exam macam macam boleh jadi. Yakinlah layan..mesti gundah gulana, kerisauan pasti boleh di ubati. Final exam aku start pada 11hb ni sehingga 18hb ;) Wah cepat! tapi tak ada gap k0t. Sebab tu minggu depan harus usaha sungguh sungguh. Aja aja fighting! Tapi sebelum tu rasa nak petik gitar sampai putus dulu..yezza..yabeda beduuuu.. hikSs.

| Kira kira nak layan macam ni la :P |

Eh mungkin ni boleh dijadikan wishlist aku yang keberapa entah. Aku tak dapat miliki gitar pun tak apa, asalkan aku bole petik guna yang kazen. Kuikui. Tapi pecaya ke aku boleh main gitar karennn..cam rock habis la. Itu baru betul betul nak realise tension..Kira macam nakn petik puas puas sampai kematu car. Susah jugak tau. Alahai cik abang psst Bff aku panggil untuk si dear tak pandai main gitar.. Alangkah beshh kalau ada jejaka pujaan hati mainkan gitar saat nih. Wahwah berangan lagi aku musim nak exam nih. Sabar aja lah :D Nak nak petang nih.. tapi sememangnya aku suka alat muzik gitar berbanding yang lain. Sebab ia unik dan jangan tak pecaya, suatu hari nanti mesti aku akan ada GITAR aku sendiri untuk hiburkan hati buat h0bi. Lalalaalala :')

Okeylah.. tadi layan lagu Melda ahmad- Kimia. Bestt.. dan layan jugak lagu Cinta Tiga segi. Entah siapa nyanyi tak tau.. tapi yang penting lagu best dan punya sentimental tersendiri. Weee bila la aku nak boleh petik gitar nih. Cun kan girl main gitar walaupun kazen aku kata aku sopan sangat kalau petik gitar siap simpuh bagai. Biarlah tu pest time performance aku mainkan lagu negara ku. Hee kenangan tuuu. Masa tu ingat lagi dekat kampung.. Kalau la dapat diputarkan masa. Tapi best jugak saat nih, boleh merasa saatnya bergelar remaja yang nak masuk ke alamm belia dan kemudian dewasa. Kehidupan realiti dan final exam >.<

Okey, nak layan lagu lagi. Lepas tu bl0gwalk dan nak sambung buat nota. Hari ni dah larik masa studi. Tapi serius gian nak petik gitar bukan macam gian dan cium bunga mawar berduri tauuu! Doakan kejayaan aku dalam final exam kengkawan. Free free untuk rehatkan minda mesti aku menaip. Sebab dunia maya ni buat aku rindu selalu. Ketenangan.. Esok masanya untuk aku buat keputusan. Keputusan apa.. tunggu entri seterusnya okieh. Sehingga berjumpa lagi. Doakan yang terbaik buatku <3 Walla!

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi