Monday, 25 July 2016

Open House & Kenduri Kawin

Assalamualaikum :)
Cepatnya masa seminggu ke seminggu pantas berlalu.
Walau cemana pun, raya kan sebulan. Beraya la selagi boleh uOls..
Sekarang trend kenduri dan tunang buat masa bulan Syawal.
Memang banyak jemputan kawin yang diterima, kawan pun ada 
yang mengikat tali pertunangan, tahniah dari wieya dan encik suami.


Cantik pelamin di dewan Pagoh, berseri-seri..hee
mama to be & ayah to be makan nasi minyak di bulan Syawal..nyumss.
lain sangat suasana nya makan lauk kenduri time raya. Terasa meriah saangat!

Dek kerana, raya kan sebulan, balik je kenduri..kami balik kampung halaman
suami untuk berjumpa sanak saudara sebelah mak mertua di Kuala Kangsar.
Hai beraya sakan kitaorang..dari petang hingga ke malam ;p
 Musim buah sedang ranum masak..Mama buyung is happy
makan buah-buahan tempatan bila balik kampung,,ini rezeki nama nya :)
 suasana kampung is ohsem! sempat bergambar kenang-kenangan dengan 
abang kepadamak mertua wieya, encik suami tolong snap gambar,,hee
 Berjalan beraya rumah adik mak mertua yang bongsu pulak, chu kami panggil.
kena la snap gambar buat kenang-kenangan. Syukur selesai 4 buah rumah..
habiskan jalan beraya selagi lalu untuk berjalan dan menziarah..
Akhirnya kami boleh balik dengan gembira,,
kenyang sesaja dapat makan biskut raya, itu dan ini dalam sehari..
Syukur pada Mu ya Allah,..Selamat Hari Raya semua!
Banyak lagi undangan majlis rumah terbuka raya AidilFitri sehingga lah
habis bulan Syawal..Alhamdulillah ... :)

Semoga korang jugak sentiasa bahagia walau dimana berada okeyy..
terima kasih sudi baca entri wieya,,,Tunggu next entri...

4 comments:

  1. Yep biasa dah skg tengok org kahwin tunang time raya. Maybe mudah nak menjemput org ramai hihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan @Nadia Farhana :)
      maybe jugak la mudah nak menjemput orang..hee

      Delete
  2. wah..musim org bersanding dgn open hause

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah..@nabila Syifa :)
      meriah kan..

      Delete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi